zaterdag 17 oktober 2009

Familiekiekjes

Er zijn wat foto's gekomen!! Kijk, hier zien we Bo, met haar nieuwe vriendjes. Ze is al lekker buiten in de ren, nog wel aan de riem, want ze wordt nog steeds getraind in het aan de riem lopen. Kan me voorstellen dat ze dat niet zo leuk vind....Maar toch heeft dat ook zeker zijn voordelen hoor, kan je nog eens mee een uitstapje maken enzo.

Wat wordt ze mooi he?

En ze lijkt ook alweer zo groot vind ik.


En kijk hier, vriendje Sikkiesman!! Hij heet nu Casper,
is zoals jullie zien al dikke vrienden met Sjuulke. Op
bijna alle foto's duikt Sjuulke ook op, leuk om te zien.

Heerlijk buiten in de ren, natuurlijk is
Sjuulke ook van de partij

En dit dan; op en top Boris..eeh, sorry, Casper..
RELAX!!!
Nu dachten jullie zeker dat ik mij vergist had,
maar nee, dit is toch echt Boris die in de boom
hangt, niet ik hoor!! Zulke foto's zijn er van mij
ook. Zijn nieuwe baasjes zeiden al dat het nogal
een goede klimmer is..tja, van wie hij dat heeft?


Nou, zo te zien zit dat allemaal wel goed met deze beide!! Wat leuk he, om zo op de hoogte gehouden te worden van het wel en wee. Hier bij ons is inmiddels de rust ook weergekeerd. Ikzelf lig heerlijk te relaxen de hele dag. Ik mis mijn speelvriendjes wel hoor, want die oude brompot Gijs heb je wat dat betreft niets aan. Die is liever lui dan moe. Ik doe zo mijn best hem te verleiden met me mee te spelen, maar nee hoor. Blazen, dat is wat hij dan doet.
Ja, jullie lezen het goed trouwens; meneer komt weer binnen. Maanden heeft hij zo goed als geweigerd binnen te komen ( alleen soms even kijken of er wat te eten viel, je bent een holle bolle Gijs of niet tenslotte ) Nika kan ook weer bewegen, dat vind ik nu wel weer goed hoor.
Er is toch niemand voor wie Nika een potentieel gevaar (?? ) op kan leveren. Mijn baasjes vonden dat wel best gek geloof ik, het was alsof Gijs Boris had uitgezwaaid, zo leek het.
De deur ging weer open, hij werd weer eens geroepen, en hup, daar kwam hij aan. Een streep naar de bank, en nam plaats bij de big boss op schoot. Om er de eerste uren niet weer af te komen. Zo gek, tijden wilde hij niks van de baasjes weten. Wij katten zijn mysterieuze wezens...
Ik zie dat de baasjes de tuindeur hebben opengezet, dus ik geloof dat ik nog maar eens gauw lekker wat bladeren ga najagen.
Later, Pip






1 opmerking:

  1. Oh wat geniet ik van de foto's! Wat zijn je kinderen al gewend aan hun nieuwe huisgenoten zeg, ook Borre in je vorige logje met die enorme Landseer erbij.

    Bo: kwa lijfje is het net of ik onze Mugje daar zie, maar natuurlijk is haar kopje helemaal eigen en lijkt ze gewoon op zichzelf.

    En dan Casper, oh oh die klimkunsten! Nou het mag inderdaad duidelijk zijn op wie DIE lijkt! Ik ben nou benieuwd of Sjuulke dat na is gaan doen of dat hij allang weet dat dit de weg niet naar buiten is en veeeeel te veel moeite om te ondernemen dus.

    BeantwoordenVerwijderen