maandag 5 oktober 2009

This is it..

Dat was het dan. Al mijn kindjes zijn weg nu...
Boris is zojuist vertrokken naar Mheer, en heeft nog een lange reis voor de boeg. Toch zeker zo'n 4 uur rijden nog. We hebben wel heel druk gespeeld de hele dag, dus me dunkt dat hij toch wel zal gaan slapen?? We horen vast gauw meer over Boris en zijn nieuwe thuis.
Bram en Bente zijn vorige week woensdag gegaan, en wat ik zo begrepen heb, hebben ze het prima naar de zin. Dezelfde dag nog lagen ze al pontificaal op de bank, en werd er al druk gespeeld. Misschien komt er ter zijner tijd nog eens een fotootje om te laten zien hoe het nu is.

Vrouwtje liet me net wel foto's zien van Borre, de held op sokken. Die had ze al een paar dagen zei ze...nou ja zeg, had ze toch wel even kunnen laten zien?
In ieder geval deel ik ze wel gelijk met jullie, kijk maar eens.

Hier zit Borre op de trap, de eerste dagen durfde hij haast niet beneden te komen..
En dan deze foto, echt vriendelijk kijken ze nog niet naar elkaar he, zie die oortjes dan!
En dit is een hele vooruitgang, zo dicht bij die enorme joekel van een hond zeg!! Zolang hij niet beweegt durft Borre in de buurt te komen, en dat zal tegenwoordig ook niet zo snel gebeuren, want Wex is vanwege HD geopereerd aan zijn voorpoot. En dan durft Borre dus wel!!Leuk he, om eens te zien hoe en wat! Als er weer meer nieuws is horen jullie dat van me,
Pip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten