zaterdag 16 mei 2009

Zwanger!!

Zo mensen, daar was ik dan weer eens.
Wat een dagen heb ik gehad zeg...Al sinds ongeveer zo'n week terug proberen de baasjes mij naar mijn buik te kijken. Nu ben ik gek op aandacht, en dat gekrioel en gedoe vind ik heerlijk. Normaal laat ik mij ook altijd graag op mijn buik aaien, ik ga er echt uitgebreid voor liggen.
Maar nu ze blijkbaar zo'n duidelijk doel hadden daar geef ik mij toch niet zo 1,2,3 over hoor.

Uiteindelijk heeft vrouwtje natuurlijk wel gekeken, het was gewoon onweerstaanbaar. We waren zo heerlijk aan het knuffelen, en tja, dan geef ik een kopje langs haar hand of wat dan ook, en ondertussen gooi ik mij zo op mijn rug. Dit was de kans om eens even te kijken, en ze werd er ook nog eens erg blij van! Wie ben ik dan om tegen te stribbelen?

Die andere tweebener werd er ook bijgeroepen, het baasje, en die moest ook nog even kijken. Ja, hij was het met vrouwtje eens; duidelijk opgezwollen die tepels. Vorig weekend was nog best wel wat vroeg om te kijken, want toen was mijn eerste "samenzijn" met Boromir nog niet eens 3 weken geleden. Dus voor ze al te voorbarige conclusies trokken, wilden ze eerst nog een keer kijken. Gisteren was het zover, en nu schijnen ze er zeker van te zijn; ik verwacht kittens!!
Ik zelf heb geen idee hoe en wat, maar voor zover ik begrepen heb houdt dat in dat ik moeder word...Jeetje zeg, dat is wel een hele verantwoording....

Zou ik daarom zo moe zijn de laatste dagen? Voorgaande weken was ik wel wat extra loederig zoals jullie hebben kunnen lezen, maar nu slaap ik best veel hoor voor mijn doen.
Ergens eind juni zou het dan zover moeten zijn, zo rond de 23e....We wachten het maar af he!
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden van de gebeurtenissen de komende tijd, eventueel kun je ook een soort van abonnement nemen op dit dagboek, dan mis je niks als ik weer wat geschreven.

Tijd om weer een lekker plekje op te zoeken voor een dutje, Pip

3 opmerkingen:

  1. Familie Hendrikszaterdag, 16 mei, 2009

    Gefeliciteerd! We zijn heel erg benieuwd naar de kleintjes.

    groetjes familie Hendriks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is mooi, ik ga wel eerst Pip en dan mag jij!!! Succes ermee!

    Groetjes,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En er niet teveel in 1 keer uit poepen, des te meer ik ons territorium moet beschermen....
    Geniet deze 6 weekjes nog mr ff van de rust, want straks krijg je het retedruk!!

    Groetjes,
    Pumba & Timon

    BeantwoordenVerwijderen