vrijdag 21 augustus 2009

Ik wil niet klagen, en weer beginnen met; "wat heb ik het druk"
Maar oh jeetje, ik heb het echt druk. Ik blijf maar roepen en zeggen; nee, nee niet doen!!
Daarentegen ben ik zelf ook erg speels, en mag ik ook graag even heerlijk meeracen
of uitdagen..Het liefst heb ik ze in het tentje, en dan, als ze dichtbij genoeg zijn, sla ik toe.
Ha, ik ben niet voor een gat te vangen hoor.

Voor 4 van mijn kindjes zijn al nieuwe adressen gevonden heb ik gehoord. Bram gaat in Lisse wonen, deze mensen gaan eerst verhuizen en dan komt Bram in een helemaal nieuw huis..Ai ai, dan moet ik ze goed opvoeden dus, met al dat nieuwe behang en meubeltjes enzo..Bente gaat naar Zuid Holland, en krijgt daar gelijk gezelschap van nog een poesje en een katertje, dat is erg gezellig natuurlijk. Ik hoorde dat Sylvia, want zo heet die mevrouw, druk is met een kattenren...En dat is ook wel zo verstandig, wat ze leren klimmen van de beste zullen we maar zeggen. Dan Beertje, zij gaat bij een gezin in Sneek wonen. Ook daar worden al wat voorbereidingen getroffen, de mevrouw daar is gauw jarig ( of al geweest inmiddels?? ) en ze wilde een kattentrapeze op verjaardag vragen. Mijn vrouwtje heeft dat eens bekeken op internet, en dat ziet er inderdaad wel uit als een erg leuk speel en luierplekje. En dan Bo..Dit dametje gaat helemaal naar Zweden. Dat vinden ze hier, en ik zelf ook natuurlijk, toch wel erg spannend. Her en der worden papieren ingevuld en aangevraagd, en wat ik een giller vind, maar mijn vrouwtje vind het heel verstandig; ze moet leren aan een riempje te lopen....Het is toch zekers geen hond!! Wat een bak vind ik dat. Vrouwtje went haar vast eraan, zodat ze straks tijdens de lange reis ook eens de benen kan strekken. Vandaag had ze voor de tweede keer zo'n geval om, helemaal om de buik enzo heen, geen gezicht. Maar Bo zelf trekt zich er niets van aan, die klautert en doet wel verder.
Voor de knappe kereltjes Boris en Borre is nog geen belangstelling. Onvoorstelbaar, ze lijken nog wel zo op mij, je zou denken dat zij als eerste een plekje gevonden zouden hebben ( in alle bescheidenheid ) Het lijkt me wel gek als ze allemaal weg zijn. Maar dat duurt nog even gelukkig.
Het vrouwtje zegt dat ik het nogal overdrijf als mama zijnde, dat ik de kleintjes harder nodig heb dan zij mij..nou vraag ik je, ik doe nog wel zo mijn best, en dan dit weer. Ik moet gewoon die hond niet, klaar uit, verder niets aan de hand.

Enne, ik geloof dat we woensdag ons eerste gezinsuitstapje hebben...Volgens mij hadden ze het over de dierenarts en hoef ik alleen maar mee als gezelschap, hi hi.
Of zou er ook wat met mijzelf gaan gebeuren??????

Toedeloe, Pip

4 opmerkingen:

  1. De eerste enting zit er inderdaad alweer aan te komen, dat zal een hele volksverhuizing gaan worden met 6 'kinderen'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch even proberen, Pip, ik ben Sylvia weet je nog??? Gek op jouw Bente en nu met overal spierpijn van het omhoog houden van het gaas om je dochtertje in de tuin te kunnen houden. Is een portretje, niet, Pip?? Groetjes Sylvia en honderd knuffels, speciaal woensdag, voor Bente en je andere kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor Beertje hangt straks inderdaad een echte kattentrapeze in de woonkamer...spannend he?
    Ik heb em al in huis. Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die reacties! Tja, dat gaas omhoog houden, da's niet prettig idd, een hele klus..en ongetwijfeld dat mevrouwtje Bente wel weer een opening gaat vinden hoor.
    En die trapeze klinkt ook goed, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Morgen gaat het gebeuren, enten en chippen
    ( auw!! )En nieuwe wormtabletjes, ze zijn allemaal over de kilo nu, dus heb ik nog 12 tabletjes nodig..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen