maandag 10 augustus 2009

Kittenbezoek

Ik heb het druk gehad de afgelopen dagen. Zaterdag niets bijzonders eigenlijk, maar zondagochtend kwam er visite voor Bram. Een gezin helemaal uit Lisse, en ze waren op slag verliefd op Brammetje..ach, dat kan ook haast niet anders, het is ook echt wel een schatje hoor.
Maar ja, ik kan dat niet echt objectief beoordelen natuurlijk.

En dan vandaag; er kwam iemand helemaal uit Zweden!! Niet te geloven toch, kijk mijn kindjes zijn mooi, maar helemaal uit Zweden hier naar toe komen om een kitten te bekijken..poeh, dat vind ik toch wel een compliment hoor. Ik heb me van mijn beste kant laten zien, en Bo ook, want daar kwam ze voor. Wat heeft Bo heerlijk op schoot gelegen zeg bij Inger. En ook Inger was op slag verliefd..Eind september komt ze weer terug, dan om Bo op te halen. Heel bijzonder hoor...

Pip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten