vrijdag 31 juli 2009

Leuk geprobeerd...

Kijk eens, hier kwamen de tweebeners mee thuis vanmiddag. Leuk he? En zo lief ook van ze, zo konden de kleintjes ook eens naar buiten zeiden ze, en dan hoefde ik ( en zij zelf ook ) niet zo heel fanatiek op te letten, zaten ze mooi afgeschermd. Nou, ik moet zeggen; fantastisch vond ik het. Wat een idee, ik wil zelf graag wat in de tuin liggen, maar ja, dan zijn mijn kleintjes alleen binnen. Geweldige oplossing dus van de baasjes.
Maar ja, wat natuurlijk ook wel weer te verwachten was; ze hadden zelf heeeeeel andere plannen. En die plannen hielden beslist niet in dat ze zich op gingen laten sluiten. Onder aanvoering van Bente ( wie anders?? ) gingen ze de strijd aan. Het was maar even, en dit was het resultaat. Bente zat al bovenop het hekje...
"Bente, Bente wacht op ons!!! Laat ons hier niet achter, doe wat! "
Het heeft nog heel even geduurd, en toen ging Borre er natuurlijk achteraan, hij en Bente zijn altijd haantje de voorste. Uiteindelijk liepen ze allemaal los in de tuin, zij vonden het geweldig, en ik werd er helemaal gek van! Al met al hebben ze wel een minuut of 5 plezier gehad van deze aankoop van de baasjes ( die hadden opruimerig als ze zijn de doos al verscheurd en bij het oud papier gelegd, en dus kan de ren niet meer retour. Bonnetje was voor de verandering eens niet kwijt was geraakt, kan dus ook wel bij het oud papier )
Maar baasjes, ik waardeer het meedenken, benieuwd waar jullie nu weer mee gaan komen!!
Pip "Dat kan ik ook!"



1 opmerking:

  1. Het is ongelooflijk, ik had niet verwacht dat ze hier zo snel uit zouden gaan! Dom van mij, het zijn kinderen van Pip :-)

    BeantwoordenVerwijderen