zondag 27 september 2009

Bo! Wat een dametje al!!

Zo, eindelijk heb ik dan wat gehoord van Bo! Het bleek dat vrouwtje zaterdag al op de hoogte was, maar blijkbaar ben ik dan weer de laatste die zulke dingen hoort..
In ieder geval was het hartstikke goed gegaan. Laten we bij het begin beginnen.
Bo was eigenlijk altijd met het oudste meisje hier, en die moest tussen de middag afscheid nemen van haar vriendinnetje. Och, wat was dat meiske verdrietig. Ze wilde Bo niet missen, en ik eigenlijk ook niet. Ik heb geprobeerd Isa wat extra te knuffelen, maar nee, ontroostbaar was ze...Ze heeft uiteindelijk haar roze knuffelkonijntje gepakt, en dat aan Bo gegeven. Als Bo dan verdrietig was, of haar zou missen, kon ze met dat konijntje knuffelen en misschien rook ze Isa dan nog wel. Is dat nou niet lief van een vijfjarig meisje, zomaar haar knuffeltje afstaan???

Maar goed. Eerst moesten die mevrouw ( Inger ) en Bo van hier naar Schiphol, toch ook al zo'n twee uurtjes rijden..Dat ging allemaal prima, een keertje was Bo wat nerveus, toen zijn ze even gestopt en toen was het weer goed. Op schiphol zelf moesten ze ook weer twee uur wachten voor ze aan boord konden. Bo ging mee als handbagage, dat had ik zo tegen vrouwtje gezegd. Dat als ze dan toch in het vliegtuig moest, dat ik het niet leuk zou vinden als ze dan zomaar in het vrachtruim gedropt zou worden. Toen ze in de lucht waren, zei Inger tegen Bo dat ze wel even uit het mandje mocht, ze was getraind met riempje tenslotte. Maar nee, Bo heeft even rondegekeken en is toen heerlijk gaan slapen. Met haar koppie op het konijntje van Isa!
Eenmaal aangekomen in Stockholm, heeft ze voor het eerst gebruik gemaakt van de kattenbak. Ongelooflijk niet, het was toen wel al 10 uur 's avonds!! Zo flink van haar, dat heeft ze vast van mij, ik ben ook niet zo'n pieperd..
Van Stockholm naar Katrineholm was ook nog weer een paar uur rijden, en toen eindelijk, eindelijk waren ze op de plaats van bestemming.
Kijk hieronder, Bo mag haar reismandje eindelijk uit!



Wat een avontuur, wat een lange reis. Maar wat heeft ze het goed gedaan, alleen de laatste uren was ze er flauw van, en wie kan haar dat kwalijk nemen?? Als woensdag Bram en Bente naar Lisse gaan, moet ik nog zien of die het ook zo relaxed ondergaan met z'n tweetjes..Of Sikkie straks helemaal naar Mheer ( Maastricht ), dat is al helemaal zo'n stuiterbal. Maar dat is van later zorg, nu nog even weer terug naar Bo, want ik ben erg trots op haar!! En op Inger, want die heeft zo haar best gedaan de reis zo goed mogelijk te laten verlopen voor Bo, super.
De foto's heeft ze naar mijn vrouwtje opgestuurd, en zoals je ziet is Bo nu al druk aan het spelen. Vrijdag moest ze natuurlijk nog bijkomen van het hele gedoe, maar nu komt ze al lekker op gang hoor. Eind goed, al goed. De website van Inger is trouwens www.hasseltorps.st maar ik weet niet hoe druk daar aan gewerkt wordt, ik geloof dat die site helemaal vernieuwd gaat worden.
Groetjes, Pip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten