zaterdag 19 september 2009

Een tijd van komen en een tijd van gaan..

Ik ben net best wel een beetje geschrokken; Borre lag bij mij, en toen zei vrouwtje dat ik er nog maar even van moest genieten want hij gaat morgen weg!!
Weg?!? Hoezo weg??

Nou, ergens anders dus, in Tilburg wel te verstaan. Hij is de ( voorlopig? ) laatste voor wie een goed huisje gevonden is, en de eerste die daadwerkelijk gaat vertrekken. Dat zal me nog niet meevallen denk ik. En Borre ook niet, want hij is wel erg gek op mij hoor. Hij is altijd de eerste die komt als ik roep, en dan ligt hij met zijn bijna 2.5 kilo nog heerlijk even te drinken. Bram drinkt ook nog graag bij me hoor! Vrouwtje zegt dat jongens wel vaker een beetje gek zijn op hun mama:)

Bente was anders ook morgen weggegaan, maar die mevrouw ziet er toch vanaf opeens...En het is zo'n schatje, met een prachtig mooi koppie! Nou ja, dan blijft ze maar lekker hier, en zien we vanzelf wel of er nog iemand anders is die zich meldt voor haar. Vast wel.

Maandag gaat Beertje weg, zij gaat naar Sneek. Ze zal daar een ander kittentje als vriendinnetje krijgen, dus dat gaat helemaal goed komen. Beertje weegt ook al 2 kilo!!

En dan donderdag, dan gaat Bo. Bo moet heel lang reizen heb ik begrepen, eerst in de auto, dan wachten op een vliegtuig, en dan heeeeeeel hoog de lucht in. Veel hoger dan de vlinders die ik altijd vang zegt vrouwtje. Ik vind het nogal wat hoor, in een week tijd de helft van mijn kindjes weg! Bram gaat ook, maar dat duurt nog ietsie langer, want die mensen willen eerst verhuizen en als dat klaar is gaat het gebeuren. Nou, ik vind het eerst ook wel even goed zo hoor.

Nu ga ik dan inderdaad nog maar even lekker meespelen met de kleintjes, ik kan me er nog niks bij voorstellen dat ze weg zouden gaan..

Pip

1 opmerking:

  1. Dag Mama Pip en broertjes en zusjes! Ik ben net aangekomen in Sneek en ben het huis aan het verkennen. Het is hier heel anders en ook een andere kattenbak...De meisjes hier verwennen me met speelgoedjes. Ik vind het balletje wel erg leuk! Ik heb tot Heerenveen gemiaauwd en daarna viel ik in slaap. Ik denk dat ik het hier wel naar m'n ga krijgen! Dag dag! mieuwtje van Beertje

    BeantwoordenVerwijderen