dinsdag 14 juli 2009

Als twee druppels water

En, wat vinden jullie ervan?? Met name Boris lijkt sprekend op mij, alleen heeft hij een zwart
sikje, dat zie je hier nu niet. En Borre, ik denk dat hij net zo'n tekening heeft als zijn oma Mijntje. Zien jullie die mooie pluimpjes al op de oren? Schattig zijn ze he, ooh, ik kan er de hele dag wel bij zitten....Maar ook wel eens niet hoor, dan ga ik lekker even in de tuin kijken en wat rondkijken, want ze vallen mij zelfs al aan soms!!! Nog net geen 3 weken oud, en dan al zulke praatjes. Bente hing gisteren al over de rand van de bench, dus het baasje ( nou ja, relatief begrip he, "baasje" bij een kat ) is even naar de Gamma. Ook wordt er een soort van gaas voor de tuindeur gemaakt, dat houdt de vliegen buiten en de kleintjes binnen. Want zowel het vrouwtje en ik moeten er niet aan denken dat die kleintjes alle zes tegelijk in de tuin terecht komen straks. De tuin is wel afgezet hoor, maar voor zo'n mini is vast wel een gaatje te vinden.
Boris en Borre zitten hier trouwens in het mandje van de dalmatier knuffels van de kinderen hier, dat vonden ze wel toepasselijk geloof ik.

Met mijzelf gaat het ook goed, de kleintjes groeien goed, en ik zie er eigenlijk nog steeds prima uit hoor. Aan mij is niet te zien dat ik pas bevallen ben. Benieuwd of vrouwtje dat straks ook van zichzelf kan zeggen...

Ai, ik word geroepen, de plicht roept!!

Pip

1 opmerking:

  1. Dat sikje is juist wel heel koddig, dat komt ook van de kant van mama Mijntje (het overleden broertje Bakkes van Pip had ook zo'n zwart kinnetje).
    Het zijn plaatjes die twee, maar vooral van Borre ben ik helemaal weg. En van Bram, en van Beertje, en van ennuh ennuh IK VIND ZE ALLEMAAL PRACHTIG!

    BeantwoordenVerwijderen