donderdag 23 juli 2009

Het valt niet altijd mee

Ik heb het druk! Die kleintjes groeien werkelijk als kool, als het aan hun ligt kan ik de hele dag wel liggen en voeden, tsjonge jonge...
En ze doen me zeer! Ik heb allemaal krasjes en korstjes rondom mijn tepels. Dat komt omdat ze steeds ruzie maken. Zolang Bram en Borre niet in de buurt zijn gaat het prima, maar als ze alle zes tegelijk willen drinken, nou, dan duurt het wel even voordat ze het allemaal eens zijn.En zeg zelf, zouden jullie hier af en toe ook niet helemaal tureluurs van worden?Vrouwtje vond het hoog tijd dat de kleintjes ook maar eens brokjes gaan eten, gezien hun gewichten. Ze groeien nog altijd zo'n 10-15 gram per dag ongeveer, en dat betekent wel dat ik het heel goed doe. Maar gezien ze zo vechten, en dat steeds feller wordt, heeft vrouwtje in de hoop op wat meer rust gisteren brokjes bij ze neergezet. En ik, ik vind ze ook erg lekker hoor. Bente ging er gelijk op, die had het er duidelijk wel aan toe. Ook broer Borre ging spoedig aan de de slag ermee, evenals Boris. Een goede zet dus!Spelen kunnen ze ook al hoor, met mij en met elkaar. Steeds feller worden ze, ze bespringen hun schaduw, en denken zelfs al dat ze een echte aanval kunnen doen. Ach, ik laat ze maar in de waan. Hierbij nog even een fotootje van Bo en Beertje, het lijkt of ze slapen, maar ze zijn druk aan het spelen hier.

En, helemaal typerend, de foto onderaan.

De anderen zijn mooi aan het spelen, en ja hoor, Bram en Borre willen weer drinken.

Die zijn zo bang dat ze wat te kort komen, pfff.

Tot zover weer even wat familiekiekjes, jullie zijn weer even op de hoogte. Groetjes van Pip!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten