donderdag 18 juni 2009

Dikst...( dag 59 )

Het grote aftellen is begonnen....Vandaag is het dag 59 en hoewel ik officiel pas de 23e ben uitgerekend, wachten mijn baasjes en ik in spanning af..Nog altijd kijk ik niet om naar de "werpkist" en naar de andere doos die ze voor me neergezet hebben. Ik probeer denk ik gewoon om stiekem een van de slaapkamers binnen te komen, dan kan ik heerlijk op bed bevallen, dat lijkt me wel wat.
Vrouwtje zegt alleen steeds tegen iedereen dat ze de deuren goed moeten sluiten, zodat ik bovengenoemd plan niet kan uitvoeren. Ik ben ook echt goed dik nu hoor, ik dacht dat het niet erger meer kon worden, maar pfffff. De tweebeners hier in huis kunnen de kleintjes ook voelen daarbinnen, en zelfs als ik lig, zien ze allerlei beweging in mijn buik.
We zullen zien wat de komende dagen gaan brengen...
Ik hoop binnenkort goed nieuws te kunnen melden, Pip

2 opmerkingen:

  1. Da's helemaal niks joh, op het bed bevallen. Dan lig je straks helemaal in de de natte prut. Nee Pip, neem van Mugje aan: lekker op de plek bevallen waar ze van alles voor je klaar hebben gelegd. Dan komen ze er ook bij zitten en dat is best wel fijn, kunnen ze een beetje meehelpen met alle inspanning van het bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zitten hier weer volop in spanning en ik zou zeggen Pip neem maar lekker het bed hoor ;-)
    En ik zal je vrouwtje nog even mijn speciale hot line geven voor het geval er wat is....
    En sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen