maandag 8 juni 2009

Dikker..



Het valt niet mee, zwanger zijn... Zo breng ik nu mijn dagen door. Liggend, en etend. Hier lig ik onder de krabpaal, er helemaal bovenop klimmen is me wat teveel moeite de laatste tijd. En ach, hier lig ik toch ook prima? Nog twee weekjes zegt vrouwtje, en dan zal het ongeveer gaan gebeuren. Ze hebben nu ook een grote kist neergezet. Voor mij zeggen ze. Ik zou niet weten wat ik er mee moet. Ondanks het lekkere kussentje en dekentje wat erin ligt, weet ik wel betere plekjes om te liggen hoor. Ik laat me niet maar zo zeggen waar ik moet liggen, kom nou. Voor nu vind ik dit weer even genoeg inspanning, jullie horen snel weer van me!

Pip

1 opmerking:

  1. Spannend!!
    En nu niet net dat ene plekje opzoeken waar je niet mag komen hè, bijv. één vd bedden vd baasjes...al is dat natuurlijk vele malen lekkerder "werpen" dan zo'n doos...
    Sterkte alvast!

    De buurtjes

    BeantwoordenVerwijderen