donderdag 11 juni 2009

Zwanger, deel 2

Nu dachten jullie natuurlijk dat al die stukjes over zwangerschap alleen maar over mij gingen....
Mispoes, het vrouwtje is namelijk ook zwanger!

Wat een verrassing he, ik keek er ook wel een beetje van op. Waar ze nu nog enthousiast " He Bolle", tegen mij roept, roep ik dat het rond het einde van het jaar tegen haar..
Ha, ik draag maar 9 weken, vrouwtje moet 9 maanden dragen. Maar daarvan heeft ze er al 3 gehad gelukkig. Wat een leuk nieuws op deze regenachtige morgen, ik word er helemaal vrolijk van. Oh ja, voordat ik het vergeet; ik ben vanochtend ook bij de dokter geweest. Niets bijzonders hoor, de baasjes wilden me gewoon even laten nakijken en zelf wat informatie. Natuurlijk heb ik weer vreselijk liggen slijmen daar op die tafel, de arts en assistente heb ik helemaal ingepakt. En, oooh, ze vonden mijn snorharen ook zo groot en mooi. Nu ben ik ook wel mooi natuurlijk. In ieder geval ben ik helemaal gezond verklaard, en ik moest maar goed mijn best doen over twee weekjes.

Dag, Pip

1 opmerking:

  1. En dat lees ik NU pas, feliciteer je blikopeners maar eens heeeeeel hartelijk namens Rob en mij Pipje!!!

    BeantwoordenVerwijderen