dinsdag 23 juni 2009

uitgerekend


Zoals jullie zien heb ik nog helemaal
geen plannen om te gaan bevallen
hoor. Het is eindelijk weer mooi weer,
dus ik ga eerst nog maar eens
genieten van het mooie weer.
Hoe vinden jullie mij hier, in mijn "stokstaartjes"houding?
Sam riep mij, ze zei dat er
een vlindertje in de beukenhaag
zat. Nou, dat laat ik mij geen
twee keer zeggen, dat vergt
nader onderzoek..
Ik vermaak mij nog prima
dus deze dagen. Nu ga ik gauw
weer verder, want dat vlindertje hebben we nog altijd niet gevonden...
"Waar is dat vlindertje nou gebleven dan?"

2 opmerkingen:

  1. Oh Pipje wat een buik en wat een 'elegante' houding om met die buik te gaan staan, hihi.
    Vlindertje al gevonden? Misschien moet je Sam even vragen om die te vangen want ik kan me voorstellen dat je nu eventjes niet zo vlug bent nu je wat minder lichtvoetig bent...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stokstaartjeshouding blijft trouwens zo leuk... broertje Tommie doet het geloof ik niet meer. Papa Doppie wel!!

    BeantwoordenVerwijderen